Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022

Φόροι... Φόροι... Φόροι...

Μια μέρα λέει ο Βεζύρης στο Χότζα που ήταν ο υπουργός του των οικονομικών
-Πήγαινε έξω και δες τι κάνει ο λαός μου, να μου πεις!
Πάει ο Χότζας γυρνάει του λέει:
-Βεζύρη μου, τους βλέπω γυρνάνε, ψωνίζουν, βγαίνουν καμμιά βόλτα, αλλά δεν μοιάζουν και πολυ ευχαριστημένοι!
-Βάλτους κι άλλους φόρους, Χότζα και μετά βγες πάλι έξω και πες μου τι γίνεται.
Βγαίνει ο Χότζας γυρνάει και λέει:
 -Βεζύρη μου, έχει αρχίσει μια αναστάτωση, δεν βγαίνουν πια τόσο έξω, δεν αγοράζουν όπως πριν και μοιάζουν αγριεμένοι!
 -Βάλτους κι άλλους φόρους και ξαναπές μου!
Πράγματι γυρνάει και του λέει:
-Βεζύρη , η αγορά χάλια, κανείς δε πουλάει κανείς δεν αγοράζει, διασκέδαση μηδέν, ο κόσμος έχει βγάλει κάτι μαχαίρια και τ΄ακονίζει με το μάτι αγριεμένο, αρχίζω και φοβάμαι!
-Βάλτους κι άλλους φόρους και ξαναέλα.
Γυρίζει ο Χότζας μετά από λίγες μέρες αναστατωμένος...
-Βεζύρη μου δε καταλαβαίνω τίποτα. Το σκηνικό έχει αλλάξει τρομερά. Είναι όλοι έξω στις ταβέρνες, τρώνε πίνουν, γλεντάνε, της κακομοίρας γίνεται!!!
-Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, λέει ο βεζύρης κουνώντας το κεφάλι, τώρα είναι τα ζόρια, Χότζα και να δούμε τι θα κάνουμε....
- Μα γιατί Βεζύρη μου, αφού όλοι μοιάζουν να γλεντάνε
-Δε γλεντάνε Χότζα. Κατάλαβαν ότι θα τους τα φάμε όλα και τα τρώνε πριν προλάβουμε....
 (ΠΗΓΗ:  http://vasiliskos.blogspot.gr/ )



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου