Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

Θαλασσινή πανσέληνος

 Θαλασσινή πανσέληνος λούζεσαι μέσα στα μάτια μου… 
Μυρωμένα δέντρα η αύρα σου, γαλάζιο φως στη σιωπή μου, 
Πόσο μαγική είναι η ζωή…
      
Αυτή η φύση σου ανήκει ολόκληρη. Αυτό το φεγγάρι είναι δικό σου! Θαλασσινή φωτισμένη πανσέληνος μιλάς στη δική μου γλώσσα. Σωπαίνεις. Σωπαίνω. Η συνομιλία μας καταγράφεται. Σοφή στιγμή στην αιωνιότητα.       

Γλυκό παιχνίδι κάνεις με όλες τις αισθήσεις. Τρυφερά αγγίζεις. 
Ξαπλώνω πάνω στο μεταξωτό σου σεντόνι. Μυρίζω το άρωμα του καλοκαιριού…βλέπω. Δεν πιστεύουν τα μάτια μου... φρέσκος αέρας στο πρόσωπό μου.      

Σκέφτομαι καθαρά. Με ταξιδεύεις…Είμαι μια νότα μαγεμένη. Λιβάδια κυμάτων, σπαρμένα με όνειρα… γεννούν πόθους. Όνειρα γλυκά της νύχτας ξεκουράζονται στο μαξιλάρι μου. 

Ασημένια φωτιά! Απλώνω τα μαλλιά μου να σβήσουν σαν κύματά πάνω σου. Φύση μαγική! Μυρωδιές, χρώματα βελούδινα… στη δροσιά σου,  μ’ αγκαλιάζουν.      

Γέφυρα ονείρου η θάλασσα, δρόμους ανοίγει...Ο μικρός ασημένιος δίσκος του φεγγαριού στο μεγάλο δίσκο της θάλασσας το λαμπρό του πρόσωπο ακουμπά. Στο απέραντο σβήνει…      

Σμίγει η γαλήνη κι ο ήχος. Σιωπή, δάκρυ και φως, σταγόνες γίνονται ευτυχίας, χυμένες στη θάλασσα.      

Νυχτερινό φως του φεγγαριού, άπειρη η ομορφιά σου. Αύριο θα ταιριάξουμε με τον ήλιο τον αρχηγό τα όνειρά μας. Με της πρώτης πρωινής δροσιάς το χάδι θα φανερωθούμε.      

Θαλασσινή ασημένια πανσέληνος που με πάς...Τα βλέφαρα μου σφάλισε στου ύπνου τη γλύκα, παραδομένη όπως είμαι στα πουπουλένια του χάδια…, απόδειξη πώς πέρασε… άλλη μια όμορφη μέρα!       

Καληνύχτα θαλασσινό μου φεγγάρι απ΄ ατόφιο ασήμι…αρμύρα απλωμένη σε κορμί μαγεμένο, ευχαριστημένο.  

Ερμούπολη, 11-07-2016 - Μαρία Π. Κρόντη 

ΠΗΓΗ: http://www.logotypos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου